Cart
Checkout Secure

Klantenservice

085-3-038-866

Ma-Zo — 8:00-18:00

FAQ

Waar blijft mijn bestelling?

Ten eerste onze excuses dat wij u in onzekerheid hebben gebracht, waardoor u de vraag stelt, waar blijft mijn bestelling? Om u zo goed & snel mogelijk te helpen vragen wij u om het contactformulier in te vullen. Of naar onze klantenservice te bellen. 

Waarom vragen wij dit? Vragen komen zo gestructureerder binnen, zijn concreter en specifieker, dan een telefoongesprek. Uit onderzoek blijkt dat wij zo  3x sneller werken en dus meer mensen kunnen helpen in minder tijd. Dat is voor iedereen prettiger. Wij streven ernaar om op werkdagen voor 15:00, u nog dezelfde dag te informeren. Bij grote drukte lukt ons dit niet altijd, onze excuses daarvoor en we vragen graag uw geduld. Ook krijgt u bij elke bestelling een track and trace code waarmee u uw lounge set of buitenhaard

Bestelling of betaling mislukt

Is je bestelling of betaling mislukt, neem dan direct even contact met ons op. Er kunnen meerdere redenen zijn waardoor het niet goed is gegaan en graag zoeken wij uit wat de reden is, zodat dit niet nog eens gebeurt.

Stap 1: Neem direct contact op
Bel ons op 085-3-038-866 of stuur ons een e-mail als we niet bereikbaar zijn. Graag in de mail uw naam, bezorgadres, telefoonnummer en als laatst de producten die u graag wenst te bestellen. Wij reageren dan zo snel mogelijk met een voorstel.

Stap 2: Wij controleren uw bestelling & betaling
Misschien is je bestelling of betaling al wel goed binnen gekomen. Wij kunnen dit direct controleren en je hiervan ook op de hoogte brengen.

Betaalmethoden

Alle betalingen via onze webshop zijn extra veilig. Dit weten wij, omdat al het betalingsverkeer via een extra beveiligde online betaalomgeving gaat. De beveiliging daarvan is specifiek gericht op veilig online betalen, op welke manier dan ook.

Wanneer u een bestelling plaatst in onze webshop, kunt u gebruik maken van de volgende betaalmethoden:

  • - iDeal

    iDeal is het grootste online betaalmiddel in Nederland waarmee consumenten kunnen betalen via hun eigen bank. iDeal werkt momenteel met ABN Ambro, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Moneyyou, Rabobank, RegioBank, SNS, Triodos Bank en Van Lanschot. 

  • - Visa

    VISA is een betaalmethode waarmee je makkelijk online en offline kan betalen. VISA is veilig en beschermd de consument tegen fraude en vervalsing doormiddelvan beveiligingstechnologieën.

  • - Mastercard

    Mastercard is een creditcard waarmee je aankopen automatisch en kosteloos 180 dagen zijn verzekerd tegen diefstal, verlies en beschadiging. Dit geldt zowel voor aankopen in een online of offline winkel. 

  • - Paypal

    PayPal is een online betaalsysteem die fungeert als intermediair voor online en mobiele betalingen. Betalen kan je met een e-mailadres en worden afgeschreven van je gekoppelde bankrekening, creditcard of saldo.

  • - Overboeking

    Betalen via bankoverschrijving kan door het door u bestelde bedrag over te schrijven op onze bankrekening. Neem hierbij in de opmerking altijd uw bestelnummer op.

  • - Klarna (Achteraf betalen)

    Klarna voert voor Tuinmeubelen.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Klarna is beschikbaar voor onze Nederlandse klanten op onze Nederlandse winkels (.nl). Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Met de Klarna Appkun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn Klarna kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Klarna houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna . Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Klarna. 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Hoe moet dit?

Uw bestelling annuleren? Neem dan direct contact met ons op, zodat wij eventuelen administratie, handeling en transportkosten kunnen voorkomen. Vul daarom direct het formulier in op de pagina hieronder, of neem contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik jullie het beste bereiken?

U kunt ons op deze manieren bereiken:

Bel ons voor deskundig advies of als u een andere vraag heeft: 085-3038-866 Heeft u vragen over een reeds geplaatste bestelling? Bel gerust of stuur ons een mail naar: Info@loungewereld.nl


Toegevoegd aan winkelwagen!
Gratis Levering30 Dagen Bedenktermijn2 Jaar GarantieDeskundig AdviesWebkeurmerk CertificaatBezoek onze showroom op afspraak Free shipping when you order over XX You Have Qualified for Free Shipping Spend $x to Unlock Free Shipping You Have Achieved Free Shipping Free Shipping For Over $x to Free Shipping Over $x to You Have Achieved Free Shipping Free shipping when you order over XX ou Have Qualified for Free Shipping